Fuss in Boots
Jasmine bimbang Gino tidak berfikir deminya. Kawan-kawan Kobe mendedahkan perkara mengejutkan kepada Emily. Abang Patrick ganggu rancangan Thais di Brazil. Nicole dan Mahmoud bergaduh. Rob tidak mempercayai Sophie. Bacaan tarot Ashley membimbangkannya.