Pornocchio
Anak Angela mencurigai Michael. John dan Thais setuju buat kali pertama. Rob soal jika Sophie suka ambil kesempatan. Jasmine singgung perasaan Gino. Kewangan Ashley kejutkan Manuel. Alex pertimbangkan untuk balik Israel. Emily menanti bekas kekasih Kobe.