Ulquiorra and Yammy return to the Hollow World, Hueco Mundo. They report to Sosuke Aizen and twenty other Arrancars about their fight with Ichigo and his friends. Ulquiorra returns to Hueco Mundo without killing Ichigo and is ridiculed by his peers.