Renji's fight with Patras destroys Urahara's shop. Overpowered by Patras, he leads the Arrancar into Urahara's underground training facility, where he can safely use his Bankai. Meanwhile, Hitsugaya and others engage Menis and Aldegor, Patras' partners.