A wild battle begins between Ichigo and Grimmjow. Ichigo Hollowfies to save Orihime and Nel. Orihime watches as the battle rages on. She becomes frightened when she compares Ichigo's ominous Spiritual Pressure to that of her brother, who became a Hollow.