Szayel Aporro seals away most of Uryu's and Renji's abilities, and the two decide to work together. Uryu has a plan -- if Renji can stall Szayel Aporro for twenty seconds. Meanwhile, Ichigo has been defeated by Ulquiorra and has lost consciousness.