Orihime and Chad are in danger, and Ichigo rushes to their aid. He uses his Bankai against the brutish Arrancar, Yammy, and overwhelms him with his speed. Just then, Ichigo's inner Hollow takes control in an attempt to stop him from continuing the fight.