Hitsugaya's advance troops fight the Arrancars in Karakura Town. Urahara shows up to help by dodging Wonderweiss, but Yammy hits him with a flurry of Bala attacks. Meanwhile, Rangiku, Ikkaku and Yumichika struggle against Espada Number Six, Luppi.