Ulquiorra is overwhelmed by Ichigo's full power but retaliates when Ichigo removes his Hollow's mask. Meanwhile, Renji's Bankai is sealed away as he fights Szayel Aporro, who has a home-field advantage as he effortlessly blocks Renji's attacks.