Dimensiunea Bushworld, prima parte
După prea mult alcool, Rachel ajunge în sălbăticie unde urinează lângă un copac și cade din greșeală printr-un portal către dimensiunea Bushworld. Sarah o așteaptă cu răbdare, dar orele devin luni, apoi devin ani.