Sarah și Rachel sunt invitate de bunica lui Sarah să participe la petrecerea sa de Crăciun pe un vas de croazieră, care este însă scufundat de un crocodil mare și arătos. Fetele naufragiază pe o insulă din apropiere unde îl caută pe crocodil.