Concursul Dusty Truck 'n' Donut
Rachel și Sarah se duc în orășelul Goondawindi pentru un concurs anual, tentate de șansa de a câștiga o tavă cu carne și de a-l vedea pe Trent, vedeta show-ului TV „Outback with Trent”.