Dimensiunea Bushworld, partea a II-a
Când soțul lui Sarah moare brusc, ea jelește prin olărit. Îi dă un nou scop în viață, dar cu toate astea e urmărită de apeluri telefonice care se pare că ar fi de la prietena ei Rachel, dispărută de mult timp.