Cupa Terry
Rachel și Sarah merg la Cupa Terry, unde dansatorii concurează pentru a-i face pe plac lui Terry, un cap care plutește. Speră la o experiență fără drame, dar nu le iese când Rachel pariază și are o datorie de 80 de milioane de credite Terry.