Ziua de naștere a lui Maddison
Rachel e invitată la petrecerea fostei ei colege, Maddison, și o aduce și pe cea mai bună prietenă a ei, Sarah. Poate Rachel să urce în turn și să facă un selfie cu Maddison și poate Sarah să scape din iadul de a fi însoțitoarea cuiva?