Planeta Horoscop
Sarah are o perioadă cu vibrații negative și decide să ia o vacanță singură pe Planeta Bali. Racheta ei se prăbușește pe Planeta Horoscop, acolo unde-l cunoaște pe Capricorn, propria zodie, care decide s-o ajute să-și găsească un iubit.