Sex și baschet
Whitney și Andrew încearcă să-și aducă chimia în lumea reală. Bela este în centrul atenției. Kimberly îl însoțește pe Canaan la banchetul de premiere al unui departament. Leighton vizitează centrul pentru femei – și se întâlnește cu Alicia.