Dubluri
Bela nu vrea să rateze o ocazie atunci când un comic de la TV vizitează campusul. Kimberly încearcă să demonstreze că Jackson nu o consideră doar o simplă colegă. Leighton vrea să iasă cu o studentă din anul III… care îi aduce aminte de ea însăși.