Regele scund
În timp ce Leighton se bucură de avantajele dezvăluirii sale, Bela se concentrează pe un „rege” scund. Whitney încearcă să-și extindă orizontul cu un curs dificil, iar Kimberly ia în considerare o nouă posibilă soluție pentru problemele ei financiare.