Weekend înainte de Frosh
Bela o găzduiește pe prietena ei din copilărie, Priya, care arată altfel de cum și-o amintea Bela. Leighton se pregătește să-i spună adevărul tatălui ei. Kimberly caută puncte comune cu Jackson. Whitney are chimie cu partenerul ei de laborator.