Iarna se apropie
Bela pune bazele unei reviste de comedie cu echipă exclusiv feminină, Whitney pornește într-o aventură cu echipa de fotbal, iar Kimberly explorează moduri în care ar putea să compenseze pierderea bursei – cu ajutor neașteptat de la Leighton.