Probleme la colegiu
Bela și Leighton organizează o strângere de fonduri pentru a le face pe plac membrilor Theta. Kimberly încearcă să găsească încă o persoană care s-o ajute cu împrumutul, în timp ce Whitney se simte amenințată de noua colegă de muncă a lui Canaan.