Vei fi iubita mea?
Bela se chinuie să crească vizibilitatea pentru The Foxy, înainte de lansare. Jackson o invită pe Kimberly să învețe împreună. Canaan îi cere lui Whitney să fie iubita lui… dar ea credea că deja este.