Greva lucrătorilor de la colegiu
Leighton se confruntă cu lumea întâlnirilor amoroase pentru prima dată. Kimberly îi cere unei persoane importante să o ajute cu greva lucrătorilor din sectorul alimentar. Whitney are un test crucial. Bela se confruntă cu consecințele unei greșeli.