Familist(ă)
Având la dispoziție 72 de ore pentru a descoperi identitatea criminalului în serie, Velma este forțată să trăiască o minciună cu Norville, în timp ce Daphne și Fred creează o poveste a lor pentru a-i intra în grații lui Brains.