O Velma în pădure
După ce se trezesc captive într-o peșteră, Velma și Daphne sunt forțate să se confrunte cu relația lor complicată. În timp ce Fred demonstrează că iubește cu adevărat femeile pentru creierul lor, Gigi concurează pentru atenția lui Norville.