Velma
După ce Velma Dinkley, o adolescentă singuratică, e acuzată că a ucis un coleg de clasă popular, ea are doar 24 de ore la dispoziție ca să-l găsească pe adevăratul criminal. Există o singură problemă: Velma a jurat că nu va mai rezolva niciodată mistere.