Festivalul Ceții
Pe măsură ce Festivalul Ceții din Crystal Cove se apropie, Velma se străduiește să găsească răspunsuri în ceea ce privește criminalul în serie al orașului – și să-și găsească un partener. Daphne își explorează sentimentele față de un străin misterios.