Bărbatul cu dulciuri
În timp ce Velma face tot ce poate ca să rezolve misterul dispariției mamei sale – inclusiv să facă echipă cu fosta ei prietenă, devenită rivală, Daphne – Norville se confruntă și el cu un inamic.