Creierii operațiunii
În timp ce Velma luptă contra cronometru pentru a-l găsi pe adevăratul criminal în serie, Daphne urmează o nouă carieră, Fred găsește un mod prin care să-și canalizeze furia, iar Norville încearcă să se îndepărteze cât mai mult de fostul său prieten.