Păcatele taților și ale unor mame
Velma promite că va rezolva problemele cu tatăl ei. Norville se răzvrătește împotriva stilului de viață al tatălui său. Fred luptă contra metodelor anti-feministe ale familiei sale. Daphne află o serie de adevăruri șocante despre părinții săi.