Velma face o listă
Când cele mai tari fete de la liceul Crystal Cove sunt atacate, Velma își pune la îndoială valorile feministe, în timp ce Fred își analizează opiniile despre femei. După ce a cerut ajutorul lui Daphne, Norville se trezește implicat într-un nou mister.