Zarvă în excursie
Richard îi duce pe Unikitty și pe ceilalți într-o excursie. Ei se distrează, dar nu şi Richard. Traficul îl înfurie. Ei sunt urmăriți de un camion, iar în mașina lor e un gândac. Își va ieși Richard din fire sau excursia va fi un succes?