Unchiul Duncklecorn
Unchiul Duncklecorn apare în mod neașteptat. Hawkodile crede că sunt Frown și Brock deghizați. Unikitty și Puppycorn sunt convinși că Duncklecorn le este rudă. Hawk încearcă să demontreze că Duncklecorn nu este real, dar dă greş.