Primul zbor
Eroii noștri sunt în avionul cu care Hawk dă testul de pilot. Richard e îngrozit. Unikitty și Puppycorn îl ajută să își învingă frica. Dr. Fox îl ajută pe Hawk. După un zbor periculos, Rick ajunge în siguranță pe pământ. Hawk pică testul.