Călătoria cea mare
Este timpul pentru vacanța anuală a echipei, dar Hawk refuză să meargă, fiindcă toți se poartă îngrozitor. Hawk acceptă să meargă cu condiția să treacă toți de antrenamentul său intens pentru vacanță.