Brock cel mai căutat
Maestrul Frown strică petreceri pentru a fi promovat de șefii săi, Lorzii Deșertăciunii. Brock este învinovățit pe nedrept. Lorzii Deșertăciunii îl angajează. Unikitty şi prietenii ei vor să strice ceremonia de inițiere a lui Brock.