Dezastru
Gașca vrea să îl surprindă pe Puppycorn şi au inventat un cod pe care el nu îl înțelege. Disperat să afle ce spun, Puppycorn găsește o carte magică ce speră că îl va ajuta, dar de fapt, învață să facă vrăji adevărate.