Videoclipul muzical
Unikitty și Hawk prezintă un video death metal. Dr. Fox cântă o melodie despre partenerul de dans perfect. Puppycorn cântă despre ziua lui perfectă. Richard câştigă cu o baladă hair-metal rock, cu solouri și dans.