Pierduți în Paradis
Unikitty și prietenii ei naufragiază pe o insulă fabuloasă şi nu vor să mai plece. Richard îi convinge să se întoarcă în regat, dar fiecare încercare este sabotată. Ei trebuie să găsească vinovatul pentru a reuși să se întoarcă acasă.