Atenuarea concentrării
Amy și Bernadette o acuză pe Penny că le strică cheful după ce aceasta primește un email de la muncă în timpul excursiei la Vegas. Între timp, băieții încearcă să inventeze ceva cool, dar nu fac decât să găsească noi moduri de a tergiversa.