Încălzirea resturilor
Apar neînțelegeri când o revistă nu îl menționează pe Leonard într-un articol despre lucrarea pe care acesta a scris-o împreună cu Sheldon. O pană de curent în casa doamnei Wolowitz duce la o ultimă cină de familie în onoarea ei.