Întreruperea locomoției
Leonard și Amy fac o excursie neașteptată în Arizona, ca să îl ia pe Sheldon. Între timp, Penny merge la interviu pentru un job la compania lui Bernadette, iar Howard este șocat de relația apropiată dintre Stuart și mama lui.