Consecințele aventurii
Sinceritatea lui Raj despre trecutul lui îl afectează după ce iubita lui, Emily, se poartă urât cu Penny. Între timp, băieții se gândesc să devină co-proprietari ai magazinului de benzi desenate al lui Stuart.