Manifestarea trolului
După ce Leonard și Sheldon publică împreună o lucrarea despre fizică, cei doi trebuie să se apere de criticile scrise online de cineva. În seara fetelor, Penny, Amy și Bernadette confruntă momente jenante din trecutul lor.