Howard primește niște vești șocante în timp ce toată lumea se pregătește să redeschidă magazinul de benzi desenate al lui Stuart. Penny îl învață pe Sheldon cum să treacă mai ușor peste anumite lucruri, însă nu își poate urma propriul sfat.