Transmiterea absolvirii
Wolowitz are dubii în privința abilităților lui de inginer când el și Sheldon nu reușesc să facă o dronă să zboare. Între timp, un zbor anulat aproape îl împiedică pe Leonard să țină discursul la fostul lui liceu.