Combustia maternă
Mamele lui Sheldon și Leonard se întâlnesc în sfârșit, iar personalitățile lor se ciocnesc. Între timp, Howard se hotărăște să își facă partea lui de treburi din casă, însă nu fără puțin ajutor din partea prietenilor săi.