Avantaje când nu ești timid
Clark împărtășește o parte din istoria lui kriptoniană cu Jordan și Jonathan în timpul unui mic dejun în familie. Între timp, Lois și Chrissy sapă mai adânc pentru a descoperi adevărul despre Morgan Edge.