Moștenire
Pe măsură ce se adaptează la noua lor viață în Smallville, Lois și Clark iau o decizie importantă în legătură cu unul dintre fiii lor. Între timp, tensiunile cresc între Lois și Morgan Edge. Lana invită familia Kent la un grătar.